Neoval® Oil Moderndiesel

Dodatek do wszystkich nowoczesnych olejów napędowych w
samochodach osobowych i ciężarowych

Wysoko skoncentrowany dodatek do olejów napędowych poprawiający spalanie, znacznie redukujący ilość spalin oraz oczyszczający cały układ paliwowy i wtryskowy.

Rynek olejów napędowych w ostatnim czasie uległ wyraźnej zmianie. Około jednej czwartej nowo rejestrowanych samochodów osobowych w Europie Zachodniej wyposażone jest w silniki wysokoprężne. Nowe systemy jak Tdi z VW lub Common Rail Daimlera Benza szybko się upowszechniają. Wysokociśnieniowe pompy paliwa montowane są w samochodach osobowych, a w ciężarowych pracują ciszej i czyściej. Spełniają normy czystości spalin Euro 2000 i 2005.

Rozwój napędu wysokoprężnego wymaga radykalnej zmiany opinii o „brudnym dieslu”.

W roku 1996 obniżono (EN590) dopuszczalną ilość siarki w oleju napędowym do 0,05%. Zaproponowano kolejne zmiany receptury, jak głębsza destylacja T95, mniejsza zawartość aromatów oraz mniejsza gęstość. Dla rafinerii oznacza to konieczność poniesienia znacznych nakładów inwestycyjnych.

Szacuje się, że ok. 80% wszystkich oferowanych w Europie olejów napędowych zawiera co najmniej jeden środek dyspergujący. Producenci silników, między innymi Daimler Benz uważają, że takie dodatki pozwalają utrzymywać jednostki napędowe w stanie „jak nowy” i dlatego witają je z zadowoleniem.

Korzyści stosowania NEOVAL® OIL Moderndiesel są jasno dowiedzione:

-    niższe koszty utrzymania

-    podwyższony komfort jazdy

-    niższe zużycie paliwa

-    korzystniejszy skład spalin

-    utrzymanie mocy silnika

Dodatki uszlachetniające o wysokiej jakości odgrywają we współczesnych systemach wtrysku wysokociśnieniowego bardzo dużą rolę. Nie tylko poprawiają komfort jazdy, ale przede wszystkim utrzymują dysze w czystości, co ma pozytywny wpływ na zużycie paliwa i czystość spalin. Dają gwarancję zaliczenia testu diagnostycznego.

Neoval® Moderndiesel opracowano z myślą spełnienia wymogów czystości i sprawności silników wysokoprężnych w samochodach osobowych i ciężarowych. Jest to bezpopiołowy wielofunkcyjny dodatek uszlachetniający najwyższej klasy. Nie zawiera chloru i obok wielu innych zalet minimalizuje emisję szkodliwych spalin:

-    optymalne przygotowanie mieszanki przy wtrysku bezpośrednim i pośrednim

-    podwyższone właściwości smarne standardowego (EN590, niskosiarkowy) oleju napędowego

-    suche i mokre paliwo nie pieni się

-    podwyższenie liczby cetanowej o 2 do 3 punktów

-    wysoka zdolność demulgacji (rozbijania emulsji)

-    ochrona przed korozją całego układu paliwowego